Маркетинг и бранд консултации

Случвало ли ви се е да знаете, че има проблем във Вашия бизнес, но да не знаете какъв е и къде се намира? Или да знаете, че нещо трябва да се случи, но не сте уверен дали може да се справите сами? Тук идваме на помощ – готови сме да се срещнем и да обсъдим с какво може да сме ви полезни. Няма какво да губите – първата ни среща е абсолютно безплатна за вас. Не очаквайте на нея да изнасяме презентация за нас – убедени сме, че на нея вие сте тези, които трябва да разкажат повече за себе си. А ние ще слушаме внимателно всичко, което ни разказвате, за да научим всичко, от което се нуждаем, за да ви бъдем полезни.
 

Маркетинг и бранд консултации

Корпоративна идентичност

Какво е „бранд спирит” без идентичност? Може би каквото е бебе без биберон?
 

Реклама и медийно обслужване

Рекламата и медийните канали са сред най-важните инструменти на съвременния брандинг. Но зад успеха на всеки бранд се крият много детайли. Ето защо ние не се занимаваме само и единствено с медийно планиране и значими рекламни активности. Вярваме, че всяка част от корпоративната идентичност, всяка форма на комуникация и много детайли, които съпровождат бизнеса всеки ден от неговото съществуване са важни за съществуването на „бранд спирит” във вашата компания. И затова сме готови да инвестираме ентусиазъм, професионализъм и търпение и да реализираме всичко, от което зависи успеха на вашата кампания. До последния детайл (онзи, за който дори не се сещате в момента...)  
 

Ето и някои идеи на какво сме способни:

  • Дизайн
  • Брандиране на търговски обекти
  • Видео и аудио реклама
  • Планиране и реализиране на реклама в печатни медии, телевизия, радио и интернет
  • Планиране на нетрадиционни кампании
  • Организиране на събития
  • Изграждане на щандове за участия в изложения и други прояви
  • Продуктова фотография
  • Дизайн, предпечат и печат на рекламни материали
  • Изграждане и поддръжка на фирмен сайт

Обучения

Екипът ни има богат опит в провеждането на корпоративни и персонални обучения, базирани на индивидуализиран подход (ето защо прекарваме време, за да опознаем компаниите, за които работим – само така може да сме им полезни), диалог (така научаваме много неща за бизнеса, за който работим) и резултатност (къде без нея?).