Product placement – някои предричат, че това е комуникацията, която ще измести класическата телевизионна реклама през следващите години. И сигурно са прави – компании като Procter & Gamble от години пренасочват част от бюджетите си за телевизионна реклама именно в Product placement.
Повече
Тук е мястото, на което споделяме с вас всичко, което ни впечатлява от света на маркетинга, брандинга, рекламата, PR-а...Е да, няма как да не се похвалим и с наши собствени материали, но пък те са още един начин да научите повече за нас...
Ако това ви харесва, може да ни насърчите, като харесате страницата ни и материалите, които публикуваме, в социалните мрежи.
Полезно
Jamie Hyneman и Adam Savage…едва ли има някой, който да не е чувал за тях и да не им се възхищава за това, което правят...разбиват митове. В тази статия обаче няма да говорим за Jamie и Adam. А ще вземем пример от тях. И ако вече се чудите какви пък митове ще разбиваме точно тук и сега...то отговорът е повече от ясен – за рекламата, разбира се!
Повече
Преди години една BTL агенция сътвори реклама за себе си, която казваше “we draw the line to give you a choice”. Идеята на тази реклама бе да покаже разнообразието от комуникационни дейности извън класическите масови медии. Днес BTL дейностите отдавна не са нещо ново и иновативно, дори вече е напълно обичайно за всеки развит рекламен пазар да има специализирани BTL агенции. Но за сметка на това TTL рекламата (Through The Line) става все по-важна тема.
Повече
Реклама на автомобилен бранд с послание «Завои. Колкото по-остри, толкова по-добре», публикувана непосредствено до статия за трагедията в река Лим, при която рейс, изпуснал остър завой, пада в реката и убива 14 български деца. Това е само един пример за това как медийната среда въздейства върху ефективността на рекламата. Вижте повече в статията.
Повече
Статия без заглавие? Та това е като реклама без продукта, който се рекламира! Да, точно така, и двата случая са възможни, а второто – реклама без продукта, който се рекламира, е сред най-ефективните начини да се привлече вниманието на потребителите в съвременната пренаситена от реклами среда. Тийзър подхода в рекламата е известен и се практикува от много години по цял свят. В България първоначално той навлезе плахо, после се разви и днес все повече компании се опитват да го прилагат.
Повече
Замисляли ли сте се колко често в забързаното ежедневие взимате решенията си за покупка импулсивно. Влизате в магазина, оглеждате се, и купувате неща, които далеч не са били в списъка ви с планирани покупки. Или пък са били, но в последния момент вместо обичайната марка се присягате към някоя друга. Ако не сте се замисляли над този въпрос, ето какво казва статистиката – близо 60% от покупките в магазина са резултат от импулс, появил се на мястото на покупката. Разбира се, често самото влизане в даден търговски обект е импулс, а не планирано действие.
Повече